loading...
شهر هزارچهل
محمد جهانیان بازدید : 8 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

بگوییم: از اینکه وقت خود را در اختیار  من گذاشتید متشکرم.
نگوییم: ببخشید که مزاحمتان شدم.
*
بگوییم: در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود.
نگوییم: گرفتارم.
*
بگوییم: راست می‌گی؟ راستی؟
نگوییم: دروغ نگو.
*
بگوییم: خدا  سلامتی بده.
نگوییم:  خدا بد نده.
*
بگوییم: هدیه برای شما.
نگوییم:  قابل ندارد.
*
بگوییم : با تجربه شده.
نگوییم:  شکست خورده.
*
بگوییم: قشنگ نیست.
نگوییم: زشت است.
*
بگوییم: خوب هستم.
نگوییم: بد نیست.
*
بگوییم : مناسب من نیست.
نگوییم: به درد من نمی‌خورد.
*
بگوییم: با این کار چه لذتی می‌بری؟
نگوییم: چرا اذیت می‌کنی؟
*
بگوییم: شاد و پر انرژی باشید.
نگوییم: خسته نباشید.
*
بگوییم: من.
نگوییم: اینجانب.
*
بگوییم: دوست ندارم.
نگوییم: متنفرم.
*
بگوییم: آسان نیست.
نگوییم: دشوار است.
*
بگوییم : بفرمایید.
نگوییم: در خدمت هستم.
*
بگوییم: خیلی راحت نبود.
نگوییم: جانم به لبم رسید.
*
بگوییم: مسئله را خودم حل می‌کنم.
نگوییم: مسئله ربطی به تو ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 2,111
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج

    دریافت کد جملات شریعتی
    نایت اسکین-جملات شریعتی