loading...
شهر هزارچهل
جواد قلی تبار بازدید : 16 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (1)

زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟
میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را
طلاق دهد ؟
شیطان گفت : آری و این کار بسیار آسان است
پس شیطان به سوی مرد خیاط رفت و به هر طریقی

سعی می کرد او را وسوسه کند اما مرد خیاط همسرش

را بسیار دوست داشت و اصلا به طلاق فکر هم نمی کرد
پس شیطان برگشت و به شکست خود در مقابل مرد خیاط اعتراف کرد 
سپس زن گفت : اکنون آنچه اتفاق می افتد ببین و تماشا کن 
زن به طرف مرد خیاط رفت و به او گفت : 
چند متری از این پارچه ی زیبا میخواهم پسرم میخواهد آن را به

معشوقه اش هدیه دهد پس خیاط پارچه را به زن داد سپس آن زن

رفت به خانه مرد خیاط و در زد و زن خیاط در را باز کرد وآن زن به او

گفت : اگر ممکن است میخواهم وارد خانه تان شوم برای ادای نماز  و

زن خیاط گفت :بفرمایید،خوش آمدید و آن زن پس از آنکه نمازش تمام شد

آن پارچه را پشت در اتاق گذاشت بدون آنکه زن خیاط متوجه شود

و سپس از خانه خارج شد و هنگامی که مرد خیاط به خانه برگشت

آن پارچه را دید و فورا داستان آن زن و معشوقه ی پسرش را به یاد آورد

و همسرش را همان موقع طلاق داد.
سپس شیطان گفت : اکنون من به کید و مکر زنان اعتراف می کنم
و آن زن گفت :کمی صبر کن.نظرت چیست اگر مرد خیاط و همسرش را

به همدیگر بازگردانم؟؟؟!!!
شیطان با تعجب گفت : چگونه ؟؟؟
آن زن روز بعدش رفت پیش خیاط و به او گفت همان پارچه ی زیبایی را که

دیروز از شما خریدم یکی دیگر میخواهم برای اینکه دیروز رفتم به
خانه ی یک زنی محترم برای ادای نمازو آن پارچه را آنجا فراموش کردم
و خجالت کشیدم دوباره بروم و پارچه را از او بگیرم و اینجا مرد خیاط رفت و

از همسرش عذرخواهی کرد و او را برگرداند به خانه اش.
و الان شیطان در بیمارستان روانی به سر میبرد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جیگر در تاریخ 1391/12/08 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

واقعا که مسخره است من خودم بهنمیری هستم پدرو مادر توهم میشناسم دوستاتم میشناسمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خوش به حالت که میشناسی.حالا چکار کنم؟فرار کنم؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 2,101
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج

    دریافت کد جملات شریعتی
    نایت اسکین-جملات شریعتی